اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

چه کسی نزدیک تر از مادر؟

الله

چه کسی نزدیک تر از مادر؟

 

براي ما كه؛ پايمان در این برهوت، زمين گير شده و دستانمان بسته است دشوار است. براي ما كه؛ تنها ناگزير به زيستنيم دشوار است. براي ما كه؛ لابه لاي زرورق هاي رنگي دنيا گير افتاده ايم، دشوار است... دشوار است كه؛ هم مادر باشي ،‌‌‌‌‌‌‌ هم همسر، هم معلم و هم بنده.

و اما مادر باشي براي «سروران جوانان اهل بهشت» و نه يك مادر معمولي، يك مادر تمام عيار. و براي پدر پنجاه ساله ات هم «ام ابيها» بشوی. براي همسرت علي (ع) همسر و همراه بي مثال باشي، معلم باشي براي آنانكه از تو راه مي جويند، و از همه بالاتر اينكه يك بنده باشي. مخلصا ،راضيا، و خشنود به آنچه محبوب مي پسندد. و براي تمام اينها تنها بايد فاطمه باشي.

چه کسی نزدیک تر از مادر؟(ویژه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها)+ پخش آنلاین نوحه

بايد فاطمه باشي كه درست در شب عروسي ات لباست را به سائل ببخشي.

 

 

و با آنكه در خانه ات را سوزاندند، اما هيچ كس از در خانه ات  نااميد بر نگردد. اين را صادق اهل بيت (ع) مي فرمايد كه هر گاه براي ما اهل بيت مشكلي پيش مي آيد به مادرمان زهرا (سلام الله علیها) متوسل مي شويم.

 

 

و اما فاطمه همان است كه در عين مهرباني يك مدافع واقعي حق مي شود. و سكوت در برابر خيانت كاران در مرام نامه اش جايي ندارد.

 

پر صلابت خطبه مي خواند و باشكوه. چنانكه دانشمندان متحيرند در كلماتش، در ابهت واژه هایش، درجبروت ایستادگی اش.

«مگر نه اين است كه به گفته پدرم،  احترام فرزند نگاهداشت حرمت پدر است؟ چه زود فاجعه آفريديد و چه تند رنگ عوض كرديد. با آن كه در شما توان آن هست كه مرا در مطالبه حقي كه درباز پس گيري آن فرياد مي زنم و تلاش مي كنم، ياري كنيد»

 

 

با جملاتش بر دهان ياوه گويان مي كوبد.  همانان كه عمدا و اشتباها از قول رسول خدا (ص) در گوش مردم دهن بين پچ پچ مي كنند.

 

 

به خروش مي آيد در برابر آنانكه حق علي(ع) را ، غصب كرده اند. که نه حق علی(ع) حق بشریت را از چشمه ناب ولایت علی سلب کرده اند؛ آنانكه فدك را به يغما برده اند. اما فدك را نه براي فدك مي خواهد، بلكه براي رسوائي خائنان اعاده حق مي كند. اينگونه با مردم اتمام حجت مي كند:

 

 

اكنون اين شما و اين مركب خلافت ارزاني تان باد. به آن محكم در آويزيد، اما بدانيد پشتش زخم و پايش لنگ است و داغ خشم الهي و نشان عار ابدي با او همراه است.

شگفتا كه چنين مي پنداريد كه خداوند ارثي براي ما قرار نداده است. آيا از حكم جاهليت پيروي مي كنيد؟

براي شما روشن است كه من دخترمحمدم (صلی الله علیه وآله وسلم) . شما اي مسلمانان، آيا بايد ارث من به زور گرفته شود؟ آيا كتاب خدا را ترك كرده ايد و پشت سر افكنده ايد؟ در حالي كه قرآن مي فرمايد: «سليمان از پدرش ارث برد.»

آيا خداوند آيه اي مخصوص شما نازل كرده است كه پدرم را از آن خارج ساخته ايد، يا مي گوييد پيروان دو مذهب از يكديگر ارث نمي برند و من با پدرم يك مذهب ندارم؟

 

 

با کلماتش رعب بر وجود ارباب نفاق می نشاند و بند دلهایشان از ریشه می سوزاند، و ثابت می کند کفو حیدری بودنش را در فتح خیبر غاصبان ولایت، اگرچه باور این همه بی حیایی و بی حرمتی به دخت پیامبر( صلی الله علیه و آله) نه تنها برای او که برای بشریت پس از گذر بیش از هزار سال هنوز  دشوار است.

 

و دشوار است که بضعه رسول باشی و در کوچه ها ؛ چادرت خاکی و صورتت نیلی باشد...

 

و دشوار است که درب، خانه ای که فرشتگان اذن دخول می گیرند برای دق الباب آن؛ بسوزد و تو بانوی آن حریم باشی...

 

و دشوار است، دست های فاتح خیبر را بسته دیدن...

 

و دشوار است، خانه را بدون تو دیدن

 

كلمات خون مي بارند در ذكر اين مصيبت عظمي .

 

«چه کسی نزدیکتر از مادر...؟» کاری از گروه نشریه کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه