اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

غلبه بر وسوسه شیطان در هنگام دیدن نامحرم

الله

غلبه بر وسوسه شیطان در هنگام دیدن نامحرم

دکتر فرزام نقل می کند که :جناب شیخ رجبعلی، ذکر "یا خیر حبیب ومحبوب صل علی محمد وآله "را بعد از دیدن نامحرم بسیار موثر وکار ساز می دانستند وبار ها این ذکر را به بنده سفارش وتوصیه فرمودند تا از وسوسه شیطان در امان باشم ،می گفتند :

"چشمت به نامحرم می افتد ،اگر خوشت نیاید که مریضی!اما اگر خوشت آمد ،فورا چشمت را ببند وسرت را پایین بینداز وبگو :یا خیر حبیب...؛یعنی خدایا من تو را می خواهم ،این ها چیه ،این ها دوست داشتنی نیستند ،هرچه که نپاید دلبستگی نشاید ..."

به نقل از کتاب کیمیای محبت :یاد نامه شیخ رجبعلی خیاط (نکوگویان)،محمدی ری شهری

 

[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
رابطه ی حجاب و استعمار (جنگ نرم)

در عرصه ی جنگ بر جهان تاختیم        در جبهه نرم قافیه را باختیم

" گفت فحشا کجا آید پدید.............. گفتمش درکوچه های بی شهید "


دیگر زمان آن گذشته است که اشغال و استعمار یک کشور صرفا از طریق تجاوزات و حمله ی نظامی ممکن باشد. استفاده از سلاح و پیاده کردن نیروی نظامی و... . امروزه سیاست مداران به این نتیجه رسیده اند که راه های کم هزینه تر و راحت تری هم وجود دارد و آن،جنگ نرم يعني گسترش فرهنگ خود در آن کشور بجای نیروی نظامی خود است. اینکه با استفاده از شبکه های ماهواره ای و پایگاه های اینترنتی و راه های بسیاری از این قبیل؛ فرهنگ منحط خود را بر مردم کشور مورد نظر تحمیل کنند و با تبلیغات گسترده و ترویج آن ،این فرهنگ را بر فرهنگ بومی آن منطقه (شاید نزدیک به 3000 ساله) غلبه دهند و بهتر جلوه دهند.

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
جزيره خضراء و اقامتگاه امام

دوست عزیزی از ما پرسیده‌اند که آیا جزیره خضراء واقعاً وجود دارد و دیگر اینکه آیا حضرت امام زمان(ع) در آنجا زندگی می‌کنند، همچنین ایشان از علّت انتخاب آن محل و صدق یا کذب نقل اتّفاقاتی که درباره آن مکان ذکر شده است، سؤال کرده‌اند.در جواب پرسش این دوست گرامی، باید بگوییم موضوع «جزیره خضراء» به عنوان محلّ اقامت و زندگانی حضرت ولیّ عصر(ع) در عصر غیبت کبری، برگرفته از حکایتی است که عالمان صاحب نظر شیعه، درباره استناد آن، متّفق القول نمی‌باشند؛ گروهی آن را پذیرفته و در نتیجه، معتقد به وجود چنین جزیره‌ای هستند و جمعی، آن را از درجه اعتبار ساقط دانسته و به همین دلیل منکر وجود جزیره خضرا می‌باشند


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
روزدخترمبارک

Click for larger version

 

ولادت باسعادت کوثر همیشه جاری کویر قم

حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

 

.مبارک باد

 

[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
شاه کلید!!

جوانے نزد شیخ حسنعلے نخودکی آمد و گفت:

سـه قفل در زندگی ام وجود دارد و سـه کلید از شما مےخواهم.

قفل اول اینست کــه دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.

قفل دوم اینکــه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.

قفل سوم اینکـه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ فرمود :؟؟؟

جواب شیخ نخودکی را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
ماجراهاي عجيب يك مولوي وهابي كه 45 روز در جمكران كارتن خواب شد

ماجراهاي عجيب يك مولوي وهابي كه 45 روز در جمكران كارتن خواب شد

اين روزها كه خبرهاي متفاوتي از جنايت وهابي‌ها در كشورهاي مختلف به گوش مي‌رسد، آشنا شدن با برخي ويژگي‌هاي اين قوم خالي از لطف نيست. مخصوصاً اگر اين آشنايي در قالب خواندن برشي از زندگي يك مولوي وهابي باشد كه البته حالا يك شيعه تمام عيار است. «سلمان حدادي» يك مولوي وهابي بود؛ كسي كه خودش مي‌گويد بين 500 تا 1000 فرد سني مذهب را وهابي كرده است. اما يك بار نشستن در مجلس عزاي سيدالشهدا(ع) كار را بجايي مي‌رساند كه همان مبلغ وهابي شيعه شود و در اين مسير سختي‌هايي ببيند كه تحمل يكي از آنها براي ما قابل تصور نيست. خواندن زندگينامه سلمان حدادي را از دست ندهيد.


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه