اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

لحظه ای درنگ در زندگی ...

الله

لحظه ای درنگ در زندگی ...

 

اصل ماجرا را در ادامه مطلب ببینید  ...


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
كشتار خاموش

تلاش برای قتل عامّ خاموش مردم جهان سال‌هاست که در دستور کار استعمار جهانی است. ویلیام اینگدال، روزنامه‌نگار آمریکایی نیز در اثر خود با عنوان «بذرهای مرگ» به پروژه تغییر ژنتیکی ارگانیزم‌ها با هدف نژادکشی و عقیم‌سازی اشاره کرده است. روزنامه تخصّصیِ «یان برگرمایستر» در «اتریش» نیز با ارائه اسنادی، گروهی از اعضای لابی صهیونیستی حاکم بر بزرگ‌ترین بانک‌های جهانی از جمله دیوید روتچیلد، دیوید راکفلر و جرج سوروس را به انتشار ویروس خطرناک آنفولانزای خوکی در جهان به منظور سودجویی از طریق عرضه مرحله‌ایِ واکسن آن متّهم کرد. پیش از این نیز شکایتی علیه شرکت‌های باکستر، آفرگرین هیلز و تکنولوژی که مسئول تولید واکسن ضدّ آنفولانزای مرغی و متّهم درجه اوّل گسترش وبای جهانی بودند، تنظیم شده بود.


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
تماس بدني با نا محرم

 

به دليل جنبه تحريک کنندگي تماس بدني، هرگونه لمس جسماني نامحرم ممنوع شده است. به عنوان نمونه، به چند روايت در اين خصوص اشاره مي‌شود. رسول خدا(صلي‌الله‌عليه‌وآله‌و‌سلم) فرمودند:

مَنْ صَافَحَ امْرَأَةً حَرَاماً جَاءَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ مَغْلُولًا- ثُمَّ يُؤْمَرُ بِهِ إِلَى النَّار؛  1
کسي که با زني نامحرم دست دهد، در روز قيامت با غل و زنجير آورده و دستور داده مي‌شود که به دوزخ افکنده شود.

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
اللهم عرفني حجتك

 معارف عمیق مهدویت ضامن سلامت و سعادت جامعه و فرد فرد انسان هاست، اعتقاد به بشارت های پیامبران گذشته و ائمه دین(ع) افراد با انگیزه و پرتوانی را در جامعه می تواند پرورش دهد، باور به حضور امامی ناظر بر اعمال، از جنبه فردی موجب پاک نگاه داشتن روح و پیراستن اعمال از زشتی هاست و از جنبه اجتماعی باعث هم دلی مؤمنان و ایستادگی در برابر ظالمان می شود، کارکرد وسیع و عمیق آموزه های مهدوی، جذابیت خاص موضوع را نشان می دهد، به همین دلیل، قشرهای مختلف جامعه پرسش های بسیاری در این موضوع دارند که لزوم پاسخگویی صحیح به آن ها از راهی مطمئن بر کسی پوشیده نیست.پژوهشکده مهدویت در کتاب «مهدویت، پرسش ها و پاسخ ها» به برخی از سوالات این گونه پاسخ می دهد:

اللهم عرفني حجتك


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
آیت‌الله جوادی آملی: با مال حرام نمی‌شود منتظر امام زمان بود

حضرت آیت‌الله جوادی آملی تصریح کرد: برای انجام کارهای فرهنگی باید تلاش کرد و این که بودجه فرهنگی هست یا نه بهانه‌ای بیش نیست، باید از خط بودجه و این قبیل امور بیرون بیاییم و توکل و امید به خدا داشته باشیم و چشم‌انتظار کمک‌های فرهنگی نباشیم.

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
آمار شهدا در خشونت های پاکستان

در حملات خشونت آمیز اخیر شهر کراچی پاکستان شش نفر کشته و 18 تن دیگر زخمی شدند.
 
به گزارش موعود به نقل از پرس تی وی،  این حمله روز چهارشنبه زمانی روی داد که مهاجمان مسلح ناشناس به روی مردم در منطقه بازار کراچی آتش گشودند. سخنگوی سازمان خدمات آمبولانس ادهی نیز تائید کرد که مجروحان و اجساد قربانیان این حمله به بیمارستان‌های نزدیک انتقال داده شدند.


در همین حال، در پی فراخوان جنبش متحد قومی، یکی از اصلی‌ترین احزاب سیاسی کراچی، بخش‌های تجاری، فروشگاه‌ها و مدارس و کارکنان بخش حمل و نقل اعتصاب کردند. جنبش متحد قومی در تلاش برای اعمال فشار بر دولت برای بازداشت عاملان حمله انفجار خودروی بمب گذاری شده در روز یکشنبه برای برپایی اعتصاب، فراخوان داده بود. بیش از 45 نفر در انفجاری که روز یکشنبه در محله‌ای شیعه نشین در کراچی روی داد کشته و 45 تن دیگر زخمی شدند.

[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
سپاه امام مهدى عليه السلام

از امـام بـاقر عليه السلام آورده اند كه ضمن يك روايت طولانى در مورد امام مهدى عليه السلام فرمود:
... ثـم لا يـخـرج مـن مـكـة حـتـى يـكـون فـى مثل الحلقة
قال الراوى : فما الحلقة ؟
قال : عشرة الآف . 
يعنى : ... سپس از مكه خارج نمى شود جز اينكه در حلقه و دايره اى بسيار پرشكوه .
پرسيدند: حلقه چيست ؟
فـرمـود: دايـره اى از يـك جـمـعـيـت ده هـزار نـفـرى كـه از ايـمـان تزلزل ناپذير و آگاهى و شهامت بسيارى برخوردارند


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
توقعات امام زمان (عج) از شیعیان

 

امام زمام (عج) در توقیعی می فرمایند:

«تقوا پیشه کنید، تسلیم ما باشید و کار را به ما واگذارید که بر ماست شما را از سرچشمه سیراب بیرون آوریم چنانکه بردن شما به سرچشمه از سوی ما بود ... به سمت راست میل نکنید و به سوی چپ نیز منحرف نشوید.»


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
سرچشمه اصلی بدبختی ها !

غفلتی که از ترک اندیشه و نداشتن چشم باز و گوش شنوا حاصل شده و انسان را به مرحله ای حتی فروتر از چهارپایان سقوط می دهد. زیرا اگر چهارپایان غافلند، استعداد غفلت زدایی را ندارند، ولی اگر انسان با داشتن منبع آگاهی در غفلت غوطه ور شود، به طور قطع از چهارپایان هم کمترند.

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
نبرد تايتان‌ها؛ فيلمي آخرالزماني با رويكرد اسلام‌هراسي

فيلم سينمايي «نبرد تايتان‌ها» اساسا با هدف‌گذاري عليه باورهاي ديني و اعتقادي مسلمانان ساخته شده است و در لايه‌هاي مياني فيلم به تخريب مباني مهم ديني نظير زير سئوال بردن اعتقاد به منجي آخرالزمان و ترسيم چهره‌اي پليد از وي و نيز ايران‌ستيزي را در خود نهفته دارد.

فيلم «نبرد تايتان‌ها» در واقع در قالب تصوير آمده بر اساس باورهاي اسطوره‌اي يونان است. اين فيلم اشاره به دعواي ميان المپ‌نشينان بعد از پيروزي بر تايتان‌هاي اوليه براي رسيدن به قدرت دارد. گرچه شكل داستان و روند داستاني فيلم همانگونه كه در اساطير يونان آمده رقم نمي‌خورد، اما موضوع فيلم خدايان المپ و دعواي قديمي قدرت ميان خدايان نسل دوم يا همان المپ‌نشينان است.


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
نقش حضرت مسيح در دولت مهدوی

بنابراین رهبر انقلاب جهانی اسلامی حضرت مهدی ( عج) است و عیسِی بن مریم (ع ) این پیامبر اولو العزم الهی در رکاب آن حضرت در راه جهانی شدن ارزشهای قرآ نی ایشان را یاری می نماید یکی از عوامل تاثیر گذار در پیشرفت انقلاب جهانی مهدوی و برقراری حاکمیت اسلامی در سراسر جهان همین حضور این پیامبر الهی در کنار مهدی آل محمد ( ص) است... 

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
مجموعه احادیث مربوط به دنیا
حدیث (1) امام على عليه السلام :

حُبُّ الدُّنيا يُفسِدُ العَقلَ وَ يُصِمُّ القَلبَ عَن سَماعِ الحِكمَةِ وَ يوجِبُ اَليمَ العِقابِ؛

 

دل بستگى به دنيا، عقل را فاسد مى ‏كند، قلب را از شنيدن حكمت ناتوان مى ‏سازد و باعث عذاب دردناك مى ‏شود.

مستدرک الوسایل و مستنبط المسایل ج 12 ، ص41

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
خود را برتر نبین حتی از گناهکاران


 امام جعفر صادق عليه السلام فرمود : هر كس خودش را بهتر از ديگران بداند، او از متكبران است. حفص بن غياث مى گويد: عرض كردم: اگر گنهكارى را ببيند و به سبب بى گناهى و پاكدامنى خود، خويشتن را از او بهتر بداند چه؟ فرمودند: هرگز هرگز! چه بسا كه او آمرزيده شود اما تو را براى حسابرسى نگه دارند، مگر داستان جادوگران و موسى عليه السلام را نخوانده اى؟

« اصول كافى، جلد8، صفحه128 »

[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
آثار و نتایج اعمال حضرت خضر(ع)

همان است که قرآن در جای دیگر می‌گوید:«عَسی‏ أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئاً وَ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَ عَسی‏ أَنْ تُحِبُّوا شَيْئاً وَ هُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَ اللهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُون‏؛2 ممکن است شما چیزی را ناخوش دارید و آن به نفع شما باشد و ممکن است چیزی را دوست دارید و آن به ضرر شما باشد و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید!»توجّه به این واقعيّت سبب می‌شود که انسان با بروز حوادث ناگوار فوراً مأیوس نشود. در اینجا حدیث جالبی از امام صادق(ع) نقل شده که امام(ع) به فرزند زراره، همان مردی که از بزرگان و فقها و محدّثان عصر خود به شمار می‌رفت،


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
رابطه اهل بيت(علیهم السلام) و حضرت خضر(علیه السلام)

حضرت خضر و اهل بيت عليهم السلام بسیاری از روایات و احادیث دلالت دارنـد كه حضـرت خضـر(ع) رابطه بسیار خـوبی با اهل بیت پیامبر(ص) داشته؛ بلكه طبق فرمایـش امام رضا(ع) هر روز نزد معصومان(ع) می‌رفته و عرض سلام می‌كرده است. حضرت فرمود:" و انّه لیاءتینا فیسلـم فنسمع صـوته و لا نری شخصه"

سلام خضر نبی به پیامبر(ص) و علی(ع): روزی علی(ع) همراه پیامبر(ص) از راه مدینه عبور می‌کردند؛ ناگاه مردی بلند قامت و چهارشانه ... جلو آمد و بر پیامبر(ص) سلام کرد و احترام شایانی نمود.

 

رابطه اهل بيت(علیهم السلام) و حضرت خضر(علیه السلام)

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
مولای ما، همچون دروازه ای به بهشت

فرض کنید خانه تان در نداشت! آن وقت یا باید برای آمدن به خانه، از دیوار بالا می آمدید؛ یا اگر دیوارهای بلندی دور تا دور خانه تان کشیده اید، باید زمین را می کندید و از طرف دیگر وارد می شدید! خدا را شکر، ساختن در، نیاز به خلاقیت چندانی نداشت و عقل بشر ورود و خروج از در را از زمین کندن و به هوا پریدن آسان تر دید.

از همان روزهایی که آدمها در غار زندگی می کردند، دهانه ی غار را مثل در خانه می دیدند و اگر کسی بدون اجازه، پا در حریمشان می گذاشت، پای تجاوزکار را قلم می کردند.

 

مولای ما همچون «دروازه ای به بهشت» است


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
علائم آخر الزمان

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی 

                                         

                                             چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی

    ...


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
داستان ما و خدا

    خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است

         .

         .

         .


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه