اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

سیاه و سفید

الله

سیاه و سفید

یک صفحه سفید گذاشت جلوی دختر و گفتː

-<بنویس! هر چه می خواهی بنویس! بد,زشت,احساسی,هیجان انگیز,دوست داشتنی,

هی بنویس و پاک کن....>

چند دقیقه بعد صفحه سفید کاغذ پراز علامت و حرف بود.چروک و خط خطی و کثیف.جای پاک

کردن ها و نوشتن های مکرر رویش دیده می شد.کاغذ را گرفت.یک کاغذ سیاه به او داد و گفتː

-<بنویس.همان هایی که آنجا نوشتی پاک کن ,خط خطی کن...>

دختر گفتː<نمی شود استاد,روی برگه سیاه چیزی نوشته نمی شود!>

استاد چادرش را سرکرد و لبخند ملیحی زد.نگاه دختر به سیاهی چادر خیره ماند.

حجاب واکسن مقابله با تیر نگاه های آلوده است.... .

آیا خود را واکسینه کرده ای؟

[ برچسب:, ] [ ] [ مشتاقان وصال ] [ ]
نگاهی به دوران پس از ظهور

دوران پس از ظهور حضرت مهدى (عليه السلام)، بدونشك، والاترين، شكوفاترين وارجمندترين فصل تاريخ انسانيّت است. دورانى كه وعدههاى خداوند در خلافت مؤمنان و امامت مستضعفان وراثت صالحان عملی میگردد و جهان با قدرت الهى آخرين پرچمدار عدالت و توحيد، صحنه شكوهمندترين جلوههاى عبادت پروردگار می شود.

در احاديث مختلفه، گوشه هايى از عظمت آن دوران به تصوير كشيده شده است :

1- حاكميت اسلام در سراسر هست :

امام باقر (عليه السلام) در تفسير اين آيه از قرآن كريم: «و قاتلوهم حتى لاتكون فتنة و يكون الدّين للّه» می فرمايند:

«تأويل اين آيه هنوز نيامده است. پس زمانى كه تأويل آن فرا رسد، آنقدراز مشركين كشته می شوند تا بقيّه، خداى عزّوجلّ را به آيين توحيد پرستش نمايند و هيچ آثارى از شرك باقى نماند، و اين امر در قيام قائم ما، تحقق خواهد يافت».

امام صادق (عليه السلام) نيز فرمود: «اذا قام القائم لايبقى أرض اِلاّنودى فيها شهادة أن لا اِله اِلاّ اللّه و أنّ محمداً رسول اللّه».

زمانى كه حضرت قائم قيام كند، هيچ سرزمينى نمی ماند مگر اينكه ندای شهادتين ـ لا اِله اِلاّ اللّه و محمد رسول اللّه ـ در آن طنين اندازد.

 

 

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
دهه فجر مبارک

[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
انتظار در مبارزه است! (مهدويت در انديشه شهید آويني)

انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت، و از این پس تا آنگاه که شمس ولایت از افق حیثیت کلی وجود انسان سر زند و زمین و آسمان‌ها به غایت خلقت خویش واصل شوند، همة نظاماتی که بشر از چند قرن پیش در جست‌وجوی اوتوپیای (آرمان‌شهر) لذت و فراغت ـ که همان جاودانگی موعود شیطان است برای آدم فریب خورده ـ به مدد علم تکنولوژیک بنا کرده است یکی پس از دیگری فرو خواهد پاشید.

انتظار در مبارزه است! (مهدويت در انديشه شهید آويني)


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
راز غیبت ازدیدگاه امیرالمومنین(ع)

اگرچه در تمامی ادیان و مكاتب اعم از الهی و غیرالهی، در زمینه ظهور مصلح و منجی جهان كم و بیش مطالبی به چشم می‌خورد؛ ولی براساس دلیل‌های متقن و معیارهای درستی كه وجود دارد این حقیقت به اثبات رسیده است كه، كامل‌ترین و قابل اعتمادترین اطّلاعات در مورد شخصيّت و ابعاد گوناگون زندگی موعود جهانی نظیر: تولّد، غیبت، ظهور، حكومت و... در مجموعه روایات اهل بیت(ع) ارائه شده است. با توجّه به این حقیقت، در مقاله حاضر تلاش می‌شود مسئله غیبت منجّی عالم بشریت و علل و آثارش، با توجّه به مجموعه كلمات و رهنمودهای حضرت علی(ع) به اختصار مورد بررسی قرار گیرد.


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
مسجد مقدّس جمکران و شبهات ...

مسجد جمکران

پرسش : آیا اگر کسى چهل شب چهارشنبه به جمکران مشرّف شود به زیارت آقا نایل مى‏گردد؟
پاسخ : در مورد مسجد جمکران دلیل خاصّى نداریم که اگر کسى چهل شب چهارشنبه به مسجد جمکران برود به زیارت حضرت مهدى (ع) مشرّف میى‏شود. ولى این مطلب را می‏توان از راه دیگرى به اثبات رسانید، وآن اینکه: مطابق برخى از روایات عدد چهل اثرى تکوینى در بروز استعدادها وبه فعلیّت رسیدن آنها دارد. حال اگر کسى به نیّت تشرّف به محضر مبارک حضرت بقیة اللَّه الاعظم به این مکان مقدّس شرفیاب شود وجداً از خدا ملاقات را بخواهد. واز طرف دیگر خود را براى ملاقات با آن انسان کامل آماده کند وقابلیّت ملاقات را نیز با اعمال صالحه تحصیل نماید، امید است که به ملاقات آن حضرت شرفیاب گردد، همان گونه که افراد بسیارى به این نتیجه رسیده‏ اند.

ادامه پرسش ها ...


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
ارزش حجاب، نزد امام زمان (عج)

ارزش حجاب، نزد امام زمان (عج)

 مرحوم آیت‌الله سید علی مجتهد سیستانی پدربزرگ آیت‌الله العظمی حاج سید علی سیستانی – دامت برکاته – در مشهد مقدس برای آنکه به حضورامام زمان (عج) شرفیاب شود، ختم زیارت عاشورا را چهل جمعه هر هفته در مسجدی از مساجد شهر آغاز می‌کند.

 


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
46 اصل در مدیریت خانواده مهدوی(قسمت اول)

خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی نیازمند نظم و نظام، مدیریت و تدبیر و اعمال اصول و قوانینی خاصّ در جهت رشد و تعالی و پرورش انسان های تعالی خواه است. در یک خانواده مهدوی، مهمترین قوانین حاکم بر زندگی «خداگرائی» «ولی گرایی» و به دنبال آن «والا گرایی» (1) اخلاقی است. قانون «خدا گرائی» با تفکر توحیدی و زندگی توحیدی شکل می گیرد. در همین خصوص شهید مطهری (ره) در دو گفتار ارزشمند، دو مبحث «خدا در اندیشه ی انسان» و «خدا در زندگی انسان» را ارائه می دهند.

اصول مدیریت خانواده مهدوی در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه