اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

راه تو را می خواند ...

الله

راه تو را می خواند ...


بر اساس آموزه های قرآن کریم و فرموده های اهل بیت (ع)، رمز رستگاری پس از مرگ، در «اسلام» است و آن چیزی جز تسلیم محض در برابر اراده الهی و دستورات انسان ساز قرآن کریم نیست. ادامه ی راه تمامی انبیاء از آدم (ع) تا خاتم (ص) سلسله جلیله ای است از امیرالمؤمنین علی ابن ابیطالب (ع) تا امام مهدی (ع)؛ که او قائم آل محمد (ص) است و عصاره تمامی تلاشهای نیک مردان عالم در طول تاریخ بشریت برای احقاق راستی و درستی؛ و انشاالله به زودی با حضور جهانی ایشان، عدالت به معنای واقعی در تمام عالم گسترده می شود و عالی ترین نوع مدیریت جامعه بشری به منصـه ی ظهور می رسد؛ آنگاه که تمامی مکاتب به بن بست رسیده اند و دیگر پاسخگوی نیازهای مادی و معنوی جامعه خود نمی باشند.

اکنون خدا را شکر، که هنوز زنده ایم و این بدین معناست که برای انتخاب راه درست هنوز دیر نشده است. برای هر انسان راهی است از دوستی با دشمنان خداوند برای لذت دو سه روزه ی دنیا، تا همنشینی با دوستان خداوند و گفتگو با بهترین های عالم هستی؛ و به واقع حق انتخاب با خود ماست.

اگر تابحال برای بدرقه جسم بی جان عزیزی تا گورستان رفته اید، باید بدانید که روزی دیگران، برای بدرقه ما نیز خواهند آمد و آن تابوت روزی حامل ما هم خواهد بود و این پایان راه است؛ راهی بدون بازگشت و توبه ناپذیر. پس هنوز هم می توانیم تصمیم بگیریم و درست ترین راه را برگزینیم.

اکنون جای این سؤال است که بهترین راه چیست؟ 

پيامبر اكرم (ص) می ‏فرمايد:«اَفْضَلُ اَعْمالِ اُمَّتى‏ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ مِنْ اللَّه عَزّوَجَلّ»

 

بهترين اعمال امت من انتظار فرج از خداوند عزوجل است.

امام على (ع) می ‏فرمايد:«اِنْتَظِرُوا الفَرَجَ وَ لاتَيأَسُوا مِنْ رَوحِ اللَّه فَاِنَّ اَحَبَّ الْاَعْمالِ اِلى‏ اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ اِنْتِظارُ الْفَرَجِ»

منتظر فرج باشيد و از روح خدا مأيوس نشويد. پس همانا بهترين اعمال نزد خداوند عزوجل، انتظار فرج است.


حال که بهترین عمل در نزد خداوند عزیز، انتظار برای ظهور امام زمان (ع) است، پس باید اولاً چگونه منتظر بودن را بیاموزیم و ثانیاً به این باور برسیم که ما هم می توانیم سربازی از خیل سربازان مهدی فاطمه (س) باشیم؛ اگر خودمان با پشتکار و همت عالی این را بخواهیم و عزم خود را برای رسیدن به این هدف جزم کنیم.

آری برادر یا خواهر گرانقدرم ! راه تو را می خواند؛ راهی که آغازش تو ایستاده ای و در نیمه ی راه یوسف زهرا (س)، و در پایان خداوند هستی. تو بخواه و بکوش و خود را به آن امام عزیز برسان و تسلیم او باش؛ او خود، تو را به مقصد نهایی، یعنی مقام وصل الهی خواهد رساند.

  

او بیش از آنکه تو منتظرش باشی، همیشه منتظر تو بوده است ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ برچسب:, ] [ ] [ منتظران آقا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه